söndag 28 september 2008

Packat och klart

Nu har jag fixat hela packningen och vi är klara för avfärd. De har ingen våg här, så jag vet inte exakt hur mycket väskorna väger, men jag tror de är ganska ok. Jag utnyttjar till fullo passagerarens rätt att ha sin kamera, dator, handväska, litteratur, paraply, jacka etc. utanför handbagaget, och räknar med att de inte väger vårt stentunga handbaggage... Checked-in bagaget väger kanske 5 kg för mycket, men jag hoppas de ser mellan fingrarna med det också.


Skriver mer när vi kommit fram till Kathmandu. Vårt plan landar där på måndag eftermiddag, så jag skriver mer tidigast på måndag kväll, möjligen först på tisdag. Rajus föräldrar kommer att möta oss i Kathmandu, och vi ska bo på samma hotell som dem i två nätter före vi far vidare till Pokhara. De ville inte bo i Thamel, turistområdet i Kathmandu, utan i ett hotell på något mindre turistigt ställe, där jag inte vet om jag hittar internetcafeer lika lätt.

1 kommentar:

Carina sa...

Snart e vi där i London, fast då ha ni hunni fara redan :P

E adressen ti nepal

Future Way Guest House
Lakeside 6
Pokhara
Nepal

Elller?? :)