fredag 30 september 2011


I går kväll kom Rajus systrar och några andra vänner och bekanta hit och vi åt och drack och festade ända till midnatt, vilket är mycket sent i Nepal. I dag har jag mått därefter, misstänker att jag fått en släng av matförgiftning också, för så här sjuk kan jag inte minnas att jag någonsin känt mig av en flaska vin. Anila och Inika har tur nog inte krävt så mycket av mig, de har haft fullt upp med att leka med sina kusiner, som stannade här över natten. Anila har åkt med sin cykel tillsammans med Praketi, så att hon har trampat stående och Praketi har suttit bak på sitsen och agerat stödhjul med fötterna. De har också byggt med Lego, gungat och promenerat till sjön. Jag är för slö idag för att ta bilder av deras roliga cyklingsstil, postar några hit senare då jag orkat ta några…
Bua och Inika i hennes indiska gåstol, Anila gungar i bakgrunden

1 kommentar:

Melli sa...

hih. Tror kanske inte riktigt eu standarden håller på den gåstolen. :)