onsdag 16 november 2011

Hon lärde sig cykla!

Gav upp i mina försök att ladda upp videon, Internet sket sig alltid... Men hennes min på den här bilden (tagen dagen efter hon lärde sig cykla) säger mer än tusen ord ;-)

Knappt hade jag hunnit post föregående inlägg före Anila ville ut och ckla igen, och den här gången lyckades det! Om jag lyckas post videon får ni se cykeltur nr 3. Efter cykeltur nr 6 lärde hon sig starta själv utan att bli ivägpuffad. Oj vad hon var stolt! Sedan åkte hon iväg med Raju till sina favoritkusiner Praketi och Prechya, och Inika somnade, så jag har suttit klistrad vid skärmen sedan dess och gjort några så sällsynta aktiviteter som att hinna läsa andras bloggar, googla sådant jag länge velat veta och kollat läget hos Kela och banken (Internet - I love you!).

1 kommentar:

Melli sa...

Vilken underbar min!! :) O så duktigt av henne! Snygg cykel dessutom!